Garantii si service
Toate PRODUSELE beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Certificatul de garantie este livrat impreuna cu produsul, in cutia produsului ori intr-un plic lipit pe o latura a acestuia.
Garantia de Conformitate
Garantia de conformitate a produselor oferita de catre Germag Trend S.R.L., in baza legislatiei in vigoare. Aceasta garantie este independenta de garantia comerciala.
Perioada de conformitate asigurata poate fi de la 6 luni la 2 ani. In acest interval, Germag Trend S.R.L iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde.
Garantia comerciala
Prin garantia comerciala se asigura repararea gratuita, din partea vanzatorului sau producatorului, in baza certificatului de garantie emis si transmis in/pe cutia coletului sau online.
Repararea produselor in garantie
Daca produsul pe care l-ai cumparat de la Germag Trend S.R.L nu mai functioneaza, desi toate conditiile de pe Certificatul de Garantie au fost respectate, si este inca in garantie, beneficiezi de reparatia acestuia fara costuri.
Reparatia acestor produse este asigurata prin Service in urmatoarele doua locatii:
1.Service/Magazin Universitate
Strada Gabroveni, nr. 61, Sectir 3, Bucuresti, Tel.: 031 432 99 29 / 0770 845 887
2.Sediul Central, Com.Sindrilita, Dn2 Bucuresti-Urziceni Nr. 96, Jud Ilfov, tel. 031 405 96 66 – La aceasta adresa se vor trimite produsele comandate online ce nu fi transportate de catre dumneavoastra la Service-ul din magazinul de la Universitate, aceeasi adresa pe care o puteti gasi si pe factura.
Va rugam sa ambalati produsul cu grija inainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja in timpul transportului.
In termen de maxim 15 zile, Service-ul va repara produsul si apoi ti-l va inapoia prin curier.
Costurile de transport pentru trimiterea la si de la service cad in sarcina clientului. Clientul are posibilitatea sa aleaga orice curier doreste pentru trimiterea coletului la si de la service. Nu se pot expedia colete la service prin Posta Romana.
Daca ai respectat conditiile din certificatul de garantie si produsul nu poate fi reparat, ti-l vom inlocui sau iti vom returna contravaloarea acestuia.
Dupa reparare, perioada de garantie va fi prelungita cu numarul de zile care a fost necesar pentru repararea produsului (din momentul in care produsul a ajuns in service pana cand a fost reparat).
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.